Dag 3 Key West

18 juni 2016 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Vandaag vroeg uit bed, en naar de ontbijtzaal , waar we uitgebreid kunnen ontbijten op styropor bordjes en de geweldige Amerikaanse koffie uit styropor beker kunnen nuttigen, met natuurlijk het bijpassende plastic bestek.  Smorend vroeg weggereden  via highway 1 over de beroemde bruggen en snelweg naar Key West.  Smiddag zijn we aangekomen op Key West  eerst de auto bij het strand geparkeerd en hebben we wat gegeten aan het strand met uitzicht op de oceaan. Wil en Cindy zijn nog een stukje gaan zwemmen en ik heb pootje gebaad aan. Hierna zijn we weer de auto ingegaan en na een  tijdje zoeken konden we dan de auto kwijt op een parkeerterrein , bleek naderhand zo'n beetje het duurste parkeerterrein te zijn maar goed. Heerlijk rondgelopen en bij Sloppy Joe's wat gedronken. Nog bij CVS wat boodschappen gedaan , daarna de weer aande de terugweg begonnen en bij 2 winkels een paar leuke shirts gekocht en andere kleine souvenirs. Verderop nog wat gegeten in een leuke uitziend restaurantje , prima eten alleen wat weinig en een tikkie aan de prijzige kant . Verder gereden en om 21:19 kwamen we weer bij het hotel aan . Morgen verkassen en gaan we naar Venice

Foto’s

2 Reacties

  1. Arie en Annie groen:
    19 juni 2016
    Er worden heel wat kilometertjes afgelegd door jullie. Maar heerlijk als het zo mooi weer is. Moet er niet aan denken om hier te gaan pootje baden! Brr.
    Weinig eten, heeft ook zo z'n voordelen. Goed voor de lijn en cholesterol.
    Fijne dag morgen.
  2. Jan en Corry:
    19 juni 2016
    Zo te zien vermaken jullie uitstekend.wij blijven jullie graag volgen. Tot het volgende reisverhaal.