Dag 3 Key West
18 juni 2016 - Miami, Florida, Verenigde Staten
Vandaag vroeg uit bed, en naar de ontbijtzaal , waar we uitgebreid kunnen ontbijten op styropor bordjes en de geweldige Amerikaanse koffie uit styropor beker kunnen nuttigen, met natuurlijk het bijpassende plastic bestek. Smorend vroeg weggereden via highway 1 over de beroemde bruggen en snelweg naar Key West. Smiddag zijn we aangekomen op Key West eerst de auto bij het strand geparkeerd en hebben we wat gegeten aan het strand met uitzicht op de oceaan. Wil en Cindy zijn nog een stukje gaan zwemmen en ik heb pootje gebaad aan. Hierna zijn we weer de auto ingegaan en na een tijdje zoeken konden we dan de auto kwijt op een parkeerterrein , bleek naderhand zo'n beetje het duurste parkeerterrein te zijn maar goed. Heerlijk rondgelopen en bij Sloppy Joe's wat gedronken. Nog bij CVS wat boodschappen gedaan , daarna de weer aande de terugweg begonnen en bij 2 winkels een paar leuke shirts gekocht en andere kleine souvenirs. Verderop nog wat gegeten in een leuke uitziend restaurantje , prima eten alleen wat weinig en een tikkie aan de prijzige kant . Verder gereden en om 21:19 kwamen we weer bij het hotel aan . Morgen verkassen en gaan we naar Venice

Weinig eten, heeft ook zo z'n voordelen. Goed voor de lijn en cholesterol.
Fijne dag morgen.