7 juni West Palm Beach

7 juli 2016 - West Palm Beach, Florida, Verenigde Staten

Vandaag net Ford Lauderdale niet gehaald, of niet willen halen, maakt niet zoveel uit Miami ligt nu op een 2 uur rijden via de toeristische route. We zijn gestrand in West Palm Beach. Maar onderweg via de A1A gereden, die je langs mooie, en de dure villa's en golf clubs , mooie ressorts  en schitterende stranden . Onderweg twee keer gestopt om even af te koelen in het heerlijke water van de Atlantische Oceaan. Terwijl we aan het zwemmen waren, doken links en rechts de pelikanen in het water op zoek naar vis. Gelukkig geen haaien gezien, volgens de lokale lifeguard kwamen ze bij deze stranden niet zo vaak langs, hopelijk vandaag ook niet. 's Avonds zijn we gaan stappen , want onderweg naar de boodschappen zagen we een bord Country bar en grill, bikini contest on Thursday. Dus in het hotel het adres opgezocht en wij erheen. Aangekomen bleek er helaas voor mij geen bikini contest te zijn maar line dansen. Wil sprong meteen op de dansvloer en heeft nog een paar dansen mee gedaan. Nadat de muziek steeds meer in herrie veranderde zijn we terug gekeerd naar het hotel.

Het laatste hotel geboekt voor twee dagen , mooi hotel  met zwembad waar we nog zeker gebruikt van gaan maken, om nog even ons kleurtje bij te werken voordat we weer naar Nederland komen.

1. Marijke:
    8 juli 2016
    Wel jammer dat er voor jou geen bikini contest was, maar Wil zal wel genoten hebben van het linedansen, gaaf hoor.
    Nou lekker met elkaar de laatste dagen genieten want je zal net als ik de dagen gaan aftellen, hahaha!!!
  2. Jan en Corry:
    8 juli 2016
    Even alles nog door gelezen, maar wat hebben jullie een geweldige mooie reis door Florida gemaakt!
    Leuk voor Wil dat ze nog even aan linidansen kon meedoen.
    Heerlijk genieten van de laatste dagen aan het zwembad en dan kunnen jullie aan de reis terug beginnen.
    Een hele goede vlucht toegewenst!
  3. Arie en Annie groen:
    8 juli 2016
    Nog even heerlijk genieten!
    Echt genoten van alle verhalen.
    Goede en veilige thuisreis straks.