Venice dag 4

19 juni 2016 - Venice, Florida, Verenigde Staten

Vertrokken uit Florida city rijden we eerst via de US 41 naar onze nieuwe bestemming Venice Florida. Bij een leuk tentje wilde we een bak koffie gaan drinken om 11.00 uur, dat hadden ze niet wel bier en alcohol en de keuken ging pas over een half uur open , maar een paar colaatjes besteld en snel verder gereden.
Onderweg even bij de Mac koffie en WiFi gehaald en met het thuisfront contact op genomen . De handleiding van de auto doorgenomen omdat er een waarschuwingslampje van de bandenspanning ging branden en nadat we de banden opgepompt hadden dit niet uit wilde gaan. Bleek je nog een reset knop in de het dahboard kastje in te moeten drukken . Links en rechts van de weg heel veel winkels  eettentjes drive in apotheken drive in drankwinkels .  Walmarts Buiten de steden heel veel groen palmbomen  moerassen en hier en daar wat roadkill , alligators en wasberen . Misschien wat voor de barbecue ?ook heel veel camperparken en luxe omheinde ressorts . Bij de hopin  wat gegeten  en koffie gedronken  en om 17.50 uur bij onze slaapplaats (motel 6 ) aangekomen . Bagage uit de auto gehaald en met zijn drieën in het zwembad gedoken . daarna uitvoerige maaltijd op de hotelkamer genoten, kersen , yoghurtjes en chocomelk toe .  Vanavond nog een mutslide halen bij applebee's

1. Marijke:
    20 juni 2016
    Leuke verhalen, en zo te lezen genieten jullie echt met volle teug, lekker blijven doen, heel vel plezier!!!!
  2. Karin:
    20 juni 2016
    Hoorde van Marijke dat jullie op pad zijn, vond het nogal bekend klinken en bleek dat ik cindy ook ken van WDC.
    Heel veel plezier wij zijn daar een paar jaar geleden ook geweest, leuk om jullie ervaringen te lezen.
    groetjes karin
  3. Arie en Annie groen:
    20 juni 2016
    Dat was een behoorlijk auto-ritje deze keer. Maar heerlijk relaxen na aankomst.
    Wij blijven jullie volgen, gezellig.
    Veel (drie) plezier.