8 juli West palm Beach

8 juli 2016 - West Palm Beach, Florida, Verenigde Staten

Vandaag toch nog even naar het strand gegaan , hiervoor een klein  stukje  via de A1A gereden richting zuiden. Hierdoor zie je allemaal dure landhuizen die of pal aan het strand staan, of net aan de overkant van de weg, maar de meeste met hun eigen opgang naar een stukje prive strand. de meeste , kasten van, huizen worden vaak onttrokken aan het zicht door groene bossages, met hoge palmbomen of soms door hoge muren, maar als je via de schaarse doorkijkjes een blik kan werpen op de huizen  zie je de prachtigste huizen staan omringd door strakke gazons. Hier en daar zie je een heel legertje arbeiders de tuinen onderhouden en op gemotoriseerde grasmaaiers de gazonnen maaien. Wat wel opvalt is dat het meeste gras langs de kant van de wegen in Amerika, ondanks de hitte, er altijd goed en fris groen uitziet. Daar zullen de massa's sprinklers die je in de grasvelden en de perkjes ziet best wel aan meehelpen. 's Avonds uit eten gegaan, Cindy had via internet een leuke tent uitgezocht, terwijl we aankwamen rijden zagen dat er valet parking werd aangeboden, dat had een paar belletjes moeten laten afgaan, maar die gingen pas af toen we de menukaart in handen kregen en de prijzen zagen. Maar besloten om naar een andere eetgelegenheid te gaan met iets schappelijkers prijzen. Applebees is het geworden , daar was ook nog een karaoke avond vanaf 21.00 uur. Toch maar besloten niet mee te doen. Morgen rustig aan richting Miami kijken of we nog iets leuks gaan doen , in de middag de auto ingaan leveren en dan inchecken bij BA ( Britisch Airways ) waarna we om nog 21.00 uur de terugreis gaan aanvaarden richting Nederland met een tussenstop in London . Als alles goed gaat moeten we om ongeveer 14.00 uur op Schiphol aankomen.

1. Marijke:
    9 juli 2016
    Ik dacht dat jullie zondag aankwamen, maar is het toch zaterdag dan? Gezellig hoor!!!! Nog even genieten van het mooie weer dan, wordt hier ook weekend mooi weer dan is de overgang niet zo heel erg, maar hoger dan 22-25 graden komen we hier niet hoor!!!
  2. Kyra:
    9 juli 2016
    Marijke... Als ze vandaag vliegen zijn ze er morgen pas. Ze hebben 6 uur tijdsverschil en dat moet je bij de vliegtijd optellen. Je hebt nog een Erik- vrije dag
  3. Hennie:
    9 juli 2016
    Nu zit het er echt bijna op , zeg eens eerlijk , zijn jullie niet een beetje blij dat je weer naar huis komt? Even een mededeling van (Hollanse) huishoudelijke aard , dit weekend wordt het heel erg druk op Schiphol ,bereid je daar op voor...meer dan 200.000 afhandelingen, dus .... Tot ziens !
  4. Mieke:
    9 juli 2016
    Een hele goede terugreis en tot ziens!
  5. Marieke:
    10 juli 2016