30 juni Catlingburg en Cades Cove

30 juni 2016 - Gatlinburg, Tennessee, Verenigde Staten

Vandaag twee uitstapjes vanuit Pigeon Forge, eerst naar Cades Coves, waar we als echte Amerikanen door het park een Tour hebben gemaakt op zoek naar beren en herten, natuurlijk vanuit je eigen auto. Heel even dacht ik een beer tussen het hoge gras gezien te hebben , maar toen we terugreden was die al verdwenen. Verderop hebben een klein stukje door het bos heen gelopen , maar omdat we niet de juiste schoenen hadden , zijn we nadat we nog een familie kalkoenen gezien te hebben , terug naar de auto gelopen. Besloten om toen tegen de avond weer terug te keren , daar we geen beer gezien hadden. Op naar Catlingburg, een leuk plaatje in de Great Smokies. Een auto museum bekeken met auto van beroemdheden of uit een bekende film, erg leuk gedaan.Daarna gegeten bij Bubba Gump , aanrader!! Daarna het spookhuis in geweest, erg leuk gedaan en pikke donker, allemaal achter Cindy aan, die een heel klein lampje had , elkaar vasthouden op de schouder, door het spookhuis heen lopen. Geweldig gedaan. De dames hebben zich reuze vermaakt met shoppen , bling bling en schoenen, geloof dat we op de terugvlucht een serieus probleem gaan krijgen. Weer terug gereden naar Cades Cove beetje schemer en toen we een tussendoor weg inreden stak prompt een beer zo de weg over, keek even op en schoot het hoge gras in, geweldig , verderop stonden weer een heleboel auto's langs de weg en mensen te kijken, dus wij ook eruit en ja hoor ook hier zat weer een beer in het gras, deze bleef iets langer zitten maat na een tijdje vond ie het genoeg en verdween weer in het hoge gras, onderhand was het al aardig donker aan het worden in het park maar verderop stonden vlak langs de kant van de weg nog twee hertjes te grazen op een paar meter van de auto. Al met al weer een geslaagde dag

Foto’s

3 Reacties

  1. Arie en Annie groen:
    1 juli 2016
    Spannende verhalen worden het, hoor.
    Maar geen beer op de foto kunnen nemen, jammer hoor.
    Ziet er allemaal erg mooi uit.
    Het is echt een prachtige reis, veel te beleven en nieuwe dingen ontdekken.
    Bovendien dat prachtige weer, om jaloers op te worden.
    Ik zag daar iemand een duik nemen, ben jij dat Erik????
    Mooie foto's van jullie belevenissen.
    Geniet ze verder en hartelijke groeten uit Denemarken. Morgen gaan we weer op de terugweg. Dan zit het er weer op.
  2. Marijke:
    1 juli 2016
    Inderdaad je maakt en mooie reis samen met Cindy en Wil, lekker blijven genieten van al die mooie dingen om jullie heen, en die leuke momenten zoals het spookhuis in het donker achter Cindy aan, wel de uitgang gevonden hoop ik?!!!
  3. Mieke:
    1 juli 2016
    Mooi verhaal weer ,leuk dat jullie zo genieten, lekker eten en heel veel zien.
    Sportief ook,die duik van de rots, je moet maar durven....
    Kijk uit naar jullie volgende avonturen..