27 juni op weg naar pigeon forge

27 juni 2016 - Pigeon Forge, Tennessee, Verenigde Staten

Vroeg vertrokken naar pigeon forge, met een tussen stop bij het grand ole opry house, het country centrum van Amerika, ook achter de coulisse en de kleed kamers gezien en bezocht, echt heel leuk om te zien. Daarna in de auto en nog een klein stukje via de interstate naar Pigeon  Forge , en het laatste stuk via een highway door Tennessee naar Pigeon Forge.Hier rijdt je al een beetje tussen het begin van de bergen en kronkeld de weg om de bergen . Heel mooi landschap.

S avonds aangekomen en ingeboekt bij het hotel, hier blijven we vier dagen en gaan we de omgeving verkennen. Even nog in de buurt  gelopen en een attractie Jurassic Park bezocht, in een bootje in een soort spookhuis , giller! Oh en we hebben nog een de lokale supermarkt bezocht voor proviand , je kan daar echt alles kopen, alleen een pak wijn dat gewoon in de schappen stond mocht niet verkocht worden! Ze hadden nog geen vergunning daarvoor , die krijgen ze pas 1 juni . Moesten we maar naar het volgende dorp rijden daar is een dranken winkel :-) . 

Foto’s

4 Reacties

  1. Hennie:
    28 juni 2016
    Wat een belevenissen allemaal , hebben jullie nog een lekker "countrynummer" gehoord? Kennen ze in Amerika Ilse de Lange? Wat ik deze keer mis is de koffie , drinken jullie die nog wel?
    Voor mini's het nu tijd om naar m'n werk te gaan , het is toch wel oneerlijk verdeeld! PS: Erik , gisteren heerlijk rijst met worstjes gegeten , voor de rest geen nieuws, alles verder goed!
  2. Marijke:
    28 juni 2016
    Kan mij niet voorstellen dat je gegild hebt( Erik) in spookhuis, meestal ben ik dat hoor!!!!
    Hier alles goed en ja de rijst met worstjes bij Thea waren erg lekker, even recept vragen
  3. Arie en Annie groen:
    28 juni 2016
    Zo, dat zijn heeeeeeel veel belevenissen. En heel veel gezelligheid.
    Wat een mooi hotel, zo te zien. En ook nog dat mooie weer.
    Wij zijn gisteren ook op stap geweest. Nadat het aanvankelijk droog bleef na een buitje, zijn we tenslotte bijna verdronken.
    Hadden wel poncho's bij ons hoor, maar...... die hadden we in de auto laten liggen.
    Lieve mensen, geniet maar volop en veel mooie uitstapjes.
    Liefs van ons voor jullie.
  4. Marieke:
    28 juni 2016
    Wat ontzettend leuk allemaal!